Advertisement

Monday, 20 December 2010

:: Day 08_Short term goals for this month and why ::

Hari 08
Isnin
18:00
Assalamualaikum

salam ceria dan selamat berhari isnin semua. hari ni cuaca agak-agak lembap di tempat Mj. maklumlah, musim hujan. Alhamdulillah, sejuk alam ni kan,hehe. okeh lah hari ni nak cerita matlamat jangka pendek Mj untuk bulan ni. bulan yang dah nak sampai penghujung tahun dan masuk tahun baru ni [mudah-mudahan kita semua diberi kesempatan untuk hidup lagi, Insya Allah]. 

mula-mula sekali adalah untuk dapatkan lesen kereta tapi tak lulus pulak test jpj [2kali tau,huhu]. maka, Mj harus lulus test yang seterusnya sampai lah lulus,hehe. sebenarnya niat hati sampai lesen L tu mati je. kalau dah mati malas la nak ambil lesen lagi. nak tunggu kahwin lepas tuh biar laki Mj je yang bawak Mj pergi mana-mana,hahaha..okey tak. kemudian, Mj kena kerjaaa! kalau tak kerja macam mana tanggung makan minum [eceh..]. lepas ni nak apply kat SPA, tapi biasanya lambat kan nak tau resultnya? tak kisahlah pape pun,hehe. kemudian, nak habiskan mana-mana buku or majalah yang Mj tak habis baca lagi,hehe. [geram novelhlovate saya ada orang pinjam tapi tak pulanggg..grrrr]. matlamat jangka panjang [tiba-tiba] nak kawenn...hahaha.

okey semua..sayonara~~

4 comments:

  1. amboi gatai naaa nak kawen. ahaha wehh kasi lulus lesen dulu, kang wat nya kena tinggal dek laki, satu habuk pun taraaaa. okeee plz be indie person. HAHA

    ReplyDelete
  2. @z a n a
    amboii, pjg plak k0 komen ye..
    huahuahua...tu bkn gatai..tu cite2..hikhik..

    ReplyDelete
  3. hahaa...rasa2 bolh jadi ibu dh kowt hehe
    nak jadi isteri pun dh leps hehe
    bolh masak dah tu hee :D

    ReplyDelete
  4. @fatin hanani
    hehe..tu lah pasal kan..tggl xde calon je lg...hua3..=p

    ReplyDelete