Advertisement

Wednesday, 29 December 2010

:: Day 13_A letter to someone who has hurt you recently ::

Hari 13
Rabu
21:46

Assalamualaikum

kehadapan someone yang dah buat aku agak sakit hati..eceh, nak tulis surat la pulak,haha. takde apa la nak cakap kepada sesiapa yang dah buat Mj rasa hati terluka. owhh, bukan terluka. Mj tak pernah terluka pun dengan apa yang sesiapa tu dah buat. cuma rasa agak geram dan geram. dan, malas lah nak ingat apa yang dah terjadi. maka, takde kata-kata atau apa jua perkataan yang sesuai nak bagi kepada sesiapa itu. satu je, minta maaf la kalau selama ni memang aku yang bersalah. the end.

kita dua kawan kan..ngee~~
dah ada 6+1 ekor anak kucing..lepas tu 2 ekor kucing yang org buang + kucing beranak kat dpn rumah, 4ekor. maka, ada 13 orang anak buah..sape nak??hehe..[sukesuki je kejap ekor kejap orang,haha.]

nota kecik:
*entry pendek je sebab tak suka lah nak cerita hal macam ni. tak best tahu,haha.
*yeay!!!Malaysia menang AFF Suzuki Cup 2010. Tahniah!!. tiba-tiba suka khairul fahmi, huahuahua.=p

2 comments:

  1. wah, kucing memang cute. tapi tetap nohfee geli. hehe.
    ps, MJ, kite share la khairul fahmi tu ekk. heheh

    ReplyDelete
  2. @nohfee
    mj plak takut kene gigit/cakar..haha..amek je lah khairul fahmi, mj taknak dah..hehe

    ReplyDelete