Advertisement

Tuesday, 25 January 2011

:: Day 26_What you think about your friends ::

Hari 26
Selasa

Assalamu'alaikum

selamat malam semua. mari sambung sesi cabar-mencabar Mj, hehe. lagi empat hari habislah ini cabaran. dah nak sampai ke penghujung. bravo..bravo Mj..haha. okey, cukup setakat tu intro kita.

sekarang, mari cerita pasal kawan. siapa yang tak pernah ada kawan boleh tinggalkan komen ea, hehe. dulu Mj rasa tak pernah ada kawan. betul tak tipu nih. [ke kau saje nak elakkan diri dari berkawan-kawan Mj?] eh mana ada. dorang yang takut nak kawan dengan Mj, Mj pun takutlah nak kawan dengan dorang jugak, haha. disini saya nak bagitau saya suka berkawan. sila kawan dengan saya! [heh, paksa ke?]haha.

apa ntah merapu. ni nak bagitau pasal kawan-kawan Mj. mereka semua sangat berbeza. yelah, perangai lain-lain kan tapi ada je perangai sama, kan? contoh suka shopping [ahah, paling feveret nih], suka gosip [haa, jangan gosip bukan-bukan ea], apa lagi yang sama ea. tak dapat nak fikir pulak, hehe. memang Mj suka berkawan. tak kisah la dengan sape pun. tapi sejak kenal apa itu talam apa itu dua apa itu muka. terus rasa tak payah ada ramai kawan pun takpe. terus rasa kenapa lah sibuk-sibuk nak kawan dengan orang [kawan lah dengan kucing, haha].

maka, cukuplah Mj ada bff walaupun kitorang tak selalu jumpa pun. pendek kata berkawan boleh tapi tak nak over sangat lah lepas nih [macam sesi luah perasaan pulak, haha]. dan juga kawan-kawan sekelas. dorang semua sangat menyeronokkan, baik je, hehe. kawan-kawan blogger pun baik gitu..hehe. pendek lagi kata, kawan-kawan Mj memang baik baik la semua. taktau nak gambarkan macam mana lagi, hehe.

dapat gambarkan dengan ini je..


nota kecik:
*tiba2 diserang selsema..wuargghh..tak suke2..

11 comments:

  1. kawan yang baik yang selalu ada disamping kita samada senang or susah .
    dan kita kena hargai dorang .
    bukan senang nak dapat macam itu .
    dan nelly suka kawan yang selalu memberi komen yang positif dan membina ..
    =)

    ReplyDelete
  2. kawan..ada yang makan kawan..
    kawan sejati je yang ada masa kita down :)

    ReplyDelete
  3. aku nak jadi kawan susah senang ketawa nanges bersama dgn kwn aku. haha

    ReplyDelete
  4. awk...awk...blh kwn dgn awk x?
    uwekkk...gediks....hahaha...
    gurau je MJ...hehehe

    ReplyDelete
  5. saya syg kawan saya :)
    meh kwn ngn saya kalau nak di syangi..kekeke..

    ReplyDelete
  6. @nelly
    betul tu..always kene hargai kawan2 yg kita ada..

    ReplyDelete
  7. @aNnE
    itulah..baru je merasa kawan tu makan kita..nnt mj nk makan dia pulak..hehe..

    ReplyDelete
  8. @Zana Zingaa.
    jom kita ketawa dan nanges sesama..haha

    ReplyDelete
  9. @KUREKURE COMEL
    xboleh xboleh..awk gedikss..haha..=)

    ReplyDelete
  10. yup .
    memang kena hargai ...

    sayang mj dan yang lain..
    =)

    ReplyDelete