Advertisement

Friday, 21 January 2011

Terima Kasih dan Award

Assalamu'alaikum

semalam satu hari tak singgah blog cantik ni..haha [cantik ker??]. sebab semalam Mj pergi Kuantan setel kan pasal borang tamat pengajian dan ambil transkrip. ke hulu ke hilir la nak isi borang tu punya pasal. terima kasih kepada semua pensyarah yang mengajar Mj sampai dah habis belajar ni. terima kasih juga kepada kolej tempat Mj belajar. terima kasih jugak cik ayah dan incik mak dan honey yang teman Mj. jasamu dikenang lah, hehe. dan, terima kasih juga kepada Cik Sya sebab tag Mj atas award ni. tak pernah-pernah dapat tahu. tiba-tiba je i dapat you, hehe. terima kasih!



dan juga ada soalan..wajib jawab tahu! jom check jawapan.

1. Apakah nama betul anda dalam surat-beranak?
haila..kenapa suka tanya nama betul,hehe..nama saya hamizah binti abdul jalil

2. Sudah berapa lamakah anda berblogging dalam dunia blogger ini?
emmm, tak sampai setahun lagi..adalah dalam 9bulan..

3. Ape impian anda untuk menjadikan blogger ini pada tahun 2011?
lebih menarik mungkin..hehe

4. Kritikan dan pandangan anda tentang blog cik Syamila?[cik sya kata kena jujur, tak boleh tipu tahu..haha]
blog cik sya comel, ada info2 jugak..bagus lah berbanding blog mj nih..haha

5. Anda nak tak jadik pengikut setia cik sya? haha..jwb2!
apa eh..nak ke tak nak eh..haha..op koz la nak jadik pengikut..tapi setia ke tak tu tahu la lgi..haha..[gurau je]

6. Tag kepada 11 orang yang rajin
kak aimi, kak nad, nohfee, nelly, kak farhah, anne, ayu, si comot yg comel, zana, cik fyza, anis.

update: huhu lupe nak cakap perkataan keramat nih..TERIMA KASIH kepada yang sudi meninggalkan komen di blog mj nih..kepada yang jadi follower pun terima kasih jugak. sama-samalah kita mengeratkan lg hubungan ni..kerana dirimu begitu berharga..=)

12 comments:

  1. ehh aq tak fhm. yg kena tag ni jawab soklan yeee. bukan award kan. hahaha

    ReplyDelete
  2. haha. betol la MJ buat ni. Nice ouh. haha.. sedikit kejujuran tampak kelihatan. cewahhh skema gtu. hehe. Anyway kn Mj, slm perknlan. dn drp ni mudh-mdhn kite dpt mngrtkn lg hbgn ye ^_^

    ReplyDelete
  3. @Zana Zingaa.
    cik zana zingaa dpt award!!hehe..setelah berdiskusi dgn cik sya si pemberi award..=)

    ReplyDelete
  4. @cik sya
    tu lah,konpius tag award n tagging org lain..haha..thanks ea cik sya..selamat berkenalan jugak..=)

    ReplyDelete
  5. thanks MJ! nnt akak amik nk tayang kt org haha tadela. syg MJ

    ReplyDelete
  6. @Aimi Razman
    haha..nk tayang pon boleh gak kak aimi..hehe..=)

    ReplyDelete
  7. oh...terharunye..thanx cik MJ...ayu amik ea...simpan dalam laptop..ehehhehe

    ReplyDelete
  8. @ayulunera
    same2..=)
    buat wallpaper laptop pon okey gak..hehehee..

    ReplyDelete
  9. owh...mekaseh ye mj..=D

    erkk..kalau gitu,Comot amek award tu dan kena jwb soklan2 tu la eh?

    ReplyDelete
  10. @Comot
    yup, amek award n jwb soklan..=)

    ReplyDelete