Advertisement

Sunday, 13 March 2011

MJ Bekerja

Assalamu'alaikum semua!!

saat ini, situasi mj telah berubah. bukan dari tak kawen kepada dah kawen ea...dari tak kerja kepada dah kerja. nak bersorak sorai kata gembira tu taklah tapi oklah, haha. mj tak suka kerja [bukan sebab malas ea], maka bila dapat kerja takde lah excited terlebih ke kan. maka juga, dapat lah duit poket sikit nak buat sambung belajar. tapi kan, mj rasa tak dapat buat sambung belajar dah habis kot, haha.

mana taknya, dapat gaji bulan depan kang mj nak bayar broadband yang dah tertunggak dua bulan tahu. lepas tu bukan satu je broadband mj nak kena bayar, tapi tiga tahu : mj punya, incik mak dan adek laki mj. tapi kan rasa macam tak nak bayarkan untuk adek je. agak kijam tak?haha. lepas tu nak tolong bayarkan bil astro, kalau tak bayar kang tak dapat la nak tengok korea kan. lepas tu nak bayar bil letrik lagi. wahhh, dah macam duduk rumah sewa pulak, haha. takpelah bukan selalu kena bayar bayar nih.

maka, sebab itulah rasa memang duit tu takkan dapat guna untuk sambung belajar nanti. dan mj percaya rezeki untuk belajar tu sentiasa ada, betul tak. agak tak sabar jugak sebenarnya nak dapat gaji. padahal baru je seminggu kerja, haha. kerja mj tak susah dan tak jugak senang sebab nak kena berhadapan dengan customer yang macam macam perangai.

tiba-tiba tak tahu nak tulis apa..haha..maka, kita sambung la lain kali ea..boleh pulak camtu kan..

nota kecik :
*kakika dah sibuk sibuk nak tengok..maka saya dah hilang kata kata..hahaha..

4 comments: