Advertisement

Saturday, 2 April 2011

Tiada Duka Yang Berpanjangan

Assalamualaikum..

bukan aku nak cakap aku ni bagus masa kecik kecik ke, masa dah besar besar panjang nih ke. tapi sekurang-kurangnya, tolonglah ada sedikit rasa tanggungjawab dalam diri tu. 

aku ingatkan apa yang aku buat dah betul tapi hakikatnya tetap mengundang rasa kecewa orang lain. ingatkan aku dapat la sokongan tapi ternyata kedua dua manusia ini tak menang. dua dua ada buat salah yang masing-masing tak sedar. aku mengaku.

macam biasa, untuk lepaskan rasa marah tu aku tak akan marah lebih-lebih sebab aku ada cara tersendiri untuk lepaskannya. dan hakikatnya aku memang tak mampu nak marah marah lebih-lebih sebab itu bukan aku. yang berlaku hari ni tak akan di bawa berpanjangan sampai ke hari esok. 

semoga diri ini tetap ikhlas ya Allah.


5 comments:

  1. Sentiasa buat perkara dengan ikhlas .
    tak semua orang nak faham kita atau terima perbuatan kita ....

    ReplyDelete
  2. @nelly
    yup betul3..
    Insya Allah diri ni akn ikhlas...=)

    ReplyDelete
  3. bgus cmtuh
    semua org pernah marah tapi xsemua org boleh memaafkan dgn cepat kan? ^^
    comel mr smiley tuh

    ReplyDelete
  4. @Raji berkata
    yup..betol3...
    hoho, mr smiley kate trimass...

    ReplyDelete
  5. ignorance is a bliss.. lantak p orang lain nk kata ape.

    ReplyDelete