Advertisement

Tuesday, 24 May 2011

Kamera Filem

Assalamualaikum!

dalam kepala da mencongak congak hari dapat gaji. tak sangka saya jadi orang yang tunggu gaji pulak kan [ni bak kata aiza,si budak baru..hehe]. padahal sama je perasaannya macam perasaan tunggu dapat elaun mara. cuma yang ni banyak sikit dari elaun jelah, eheh. dan dalam kepala pun da mencongak congak nak beli apanya???hahaha...

tadaaa..sangat cun ah kamera putih ni..harga pun cun je. sekarang jatuh cinta dengan kamera filem. sangat klasik hokay!haha..


kamera ni paling menangkap jiwa ah. putih bersih mulus tulus.




hitam berkilat tu..takpe ah, nak putih jugak..hehe.


dan yang lain lain ni sebagai pencuci mata ^_^





credit pic : ShaShinKi.com


ada satu quote : "digital camera sangat mudah, ambil gambar dan buang je gambar tu kalau taknak". maka, ia menjadi penguat saya untuk tidak obses pada dslr lagi.

okbai!

4 comments:

  1. seriously nohfee pon~~~! heheh. hr tu npk kwn nohfee beli camera cegini.. 300 lebih gak la. teringin nak beli. tp nk beli filem die mahal la pulak~~ huhu

    ReplyDelete
  2. @nohfee
    kan3..kt umah ade kamera yg gune kodak tu tp opkos la nk yg cun lg..haha..iye ke mahal?huishh..kene g servey filem die la ni..

    ReplyDelete
  3. ada nampak banyak kat sunway pyramid.
    tapi harga dia, o mak ai.

    ReplyDelete