Advertisement

Monday, 30 May 2011

Saja Nak Heboh Heboh..hahaha...

Assalamualaikum..

semalam dan hari ni mak takde kat rumah. maka, tinggal lah aku bersama adik perempuan bongsu dan dua adik laki aku. memang bermaharaja lela mereka kat rumah tu sepanjang mak takde balik kampung dan aku pulak seharian bekerja. lagi-lagi aku tinggalkan nabby dekat rumah, makin menjadi-jadi la kan. takpe takpe, lepas balik kerja je, turn aku pulak..haha.

dannn akhirnya! okay, aku suka sangat sebab dapat jugak main angry birds..haha. kelmarin waktu baca blog kak mira pasal angry birds boleh main dekat chrome, terus cuba buka kagt link tu. tapi hampeh je sebab aku punya tak boleh main sebab tak update google chrome dan takboleh diupdate pulak tuh!




malam semalam pulak [iaitu hari jumaat] bila nak memulakan aktiviti online aku, tiba-tiba je nampak page tab aku main scroll2 pulak. hehe, mari kita tengok kenapa. dan ya!ada webs store disitu dan angry birds disitu dan terus lah aku install..haha. adik laki aku yang dua orang ni apa lagi dok sibuk la kan. macam mana ko dapat Ngah, itulah inilah dan mula la nak tunjuk terer dorang reti target, huh.



lepas tu godek2 r webs apps tu. wow!ade game lagi..ade..plant vs zombie?ahhh,asyik asyik zombi..tak best!haha. lepas tu main tukar theme pulak..tadaaa....

ouhh..ni theme sementaran je. tak habis explore lagi theme yang ada dalam chrome tu. maka, memang inilah kerja sampingan bila ada benda baru. mula lah nak cuba macam-macam. tapi walaubagaimanapun, angry birds hanya dapat digunakan masa ada line internet je ler. tau boleh main dalam pc kan?tapi saya hanya ada pc yang rosak. maka?hahahaha..

okselamatmalam!!!

2 comments:

  1. uik...best sgt ke angrybirds ni??? hehe

    ReplyDelete
  2. @nohfee
    aish..boleh tahan ler best die..haha..

    ReplyDelete