Advertisement

Tuesday, 7 June 2011

Novel Lagi! dan Cermin Baru

Assalamualaikum

Gaji bulan lepas boleh tahan banyak jugak la. harapan hati nak beli henpon hanya tinggal harapan je. sebab ada benda lain yang harus dilangsaikan dulu, hehe. maka, ada la baki beberapa ringgit untuk beli harapan-harapan lain dan harapan yang tak termasuk dalam senarai harapan bulan ini. ish, banyak sangat pulak harapan, hahaha.


yeah!ni harapannya untuk ada novel baru hlovate. tak dapat beli dekat syarikat tu sendiri pun takpelah sebab ada promosi 20percent jugak tahu [kalau beli kat syarikat tu sendiri dapat 20% gak,maka tak rugi beli kat kedai buku pun,yeke?haha]. terus sambar lagi satu novel. satu hari saya beli sekali dua novel. dasat ah. nasib baik takde novel hlovate yang tajuk pelangi tu, kalau tak memang bertambah dasat lah kan. duit habis kat novel je, haha. ouh ya, jangan pelik kenapa saya kata beli dua novel je padahal pic novel ada tiga. tajuk novel hlovate tu dalam satu buku, depan belakang dia buat cover. 

ni lagi satu novel tu. berbalut lagi sampai sekarang sejak beli itu hari.


dan cermin mata baru yang langsung takde niat pun nak beli. jalan-jalan terus masuk kedai cermin mata. konon nak beli bingkai jelah ganti bingkai yang patah itu hari. alih-alih incik tu kata baik beli cermin mata baru sebab harga lebih kurang je. maka, belilah cermin mata baru dengan harga yang berpatutan, hehe. tak boleh pilih yang mahal-mahal, bajet tak cukup..hahaha.

ouh..okeh nak buat stok pulak. hish terlajak masa pulak. kbai!

4 comments:

  1. waa...leh r blnje...hee...suke hlovate gak ye...kawan2 ayu pon suke...ayu tak minat membace..tapi kawan2 kate bes....heee......

    ReplyDelete
  2. @Zana Zingaa.
    wehh!alhamdulillah..kaya tu tak lah..tp agk sng skit..(tp da kopak p0n nih..hahaha..)

    ReplyDelete
  3. @ayulunera
    ayu!!!uish boleh aje kal0 orgnye ade dpn mate..hehe..yup,best cter die..try ler bce..

    ReplyDelete