Advertisement

Friday, 2 September 2011

Baca E-Novel Pulak Sekarang.

assalamualaikum

yeayy..!!dah hari jumaat. besok sabtu. lusa ahad. oke tu je nak heboh.

seharian suntuk aku baca e-novel. semua ni bahana baca novel hlovate 5 tahun 5 bulan lah. semua pakai e-novel je kalau nak baca novel sekarang ni.

tapi lepas tu, bila dah ade yang versi cetak memang aku tetap beli juga. tadi siap dah letak dalam bakul jemari seni lagi nak order novel-novel tu (eh..eh..novel-novel?macam banyak je tu). nak buat macam mana kan, dalam sebulan je mesti aku beli 2 atau 3 bijik novel.

aku start beli 2/3 bijik sejak mula kerja hari tu ea, sekarang dah tak kerja takde la sebulan 2/3 bijik (tapi dah ade niat nak asingkan separuh duit pnjaman untuk novel je..haha..). nasib baik tak bank in duit gaji lagi, kalau tak memang dah proceed la order tu (tak boleh proceed jugak sebab jemari seni cuti raya lagi..haha)

maka tadi habis dah aku bookmarked link e-novel tu. cerita dia best tahu. meh aku kongsi ke'best'an novel tu, diari tengku anis dan kelab single. dua blog ni penulis yang sama ea. e-novel dia yang dulu-dulu dah dibuat dalam versi cetak, maka takdapat la nak baca awal-awal cerita dia. lambat betul aku ni. padahal orang lain dah khatam kot.

yang pastinya kisah dalam e-novel mesti related antara satu sama lain. mesti kita akan jumpa watak tu dekat mana-mana novel yang lain. dan sekarang ni aku nak menggeledah blog hlovate pulak.

sebelum tu


hobi mengumpul setem aku dah datang balik. sebenarnya dah lama terkumpul cuma album setem je tak beli-beli lagi. dan ye aku tahu semua setem aku sama je kan. nak buat macam mana, tu je setem yang ayah aku dapat dekat sampul surat dia..haha. bos aku gelak-gelakkan aku sebab setem aku semua sama je, cis! aku kumpul setem dari sampul je, tak mampu nak beli setem yang baru keluar dekat pejabat pos lagi. nanti la aku beli, aku tunjuk dekat dia..hahaha.

okbai.

nota kecik:
*rynsa dah masuk dalam list novel harus lengkap selepas hlovate,pingu toha dan syud.
*minggu depan nak masuk U dah ooiii...

3 comments:

  1. mj...lame xsinggah.rajinnye kumpul setem.

    nk tgk doodle guna excel x?
    http://sitihanisahali.blogspot.com/2011/09/doodle-berjantina-lelaki.html

    ReplyDelete
  2. @sitihanisahali
    hoho..ni zmn dulu kala..skrg ni nk start kumpul balik..

    ReplyDelete
  3. akak..camne nk beli e-nvel erk??bley terangkan x??sy xfhm..hehehe

    ReplyDelete