Advertisement

Friday, 14 October 2011

Konvo-action

Assalamualaikum

mula mula aku tak tahu nak tulis apa. tajuk pun aku tak tahu lagi ni. satu benda je nak kata, minggu depan aku akan konvo! akhirnya setelah setahun menunggu. eh yeke setahun hahaha. ayat best brader yang bagi taklimat masa aku raptai konvo semalam : masuk belajar kena bayar, dah habis belajar pun kena bayar jugak kan. pandai pandai la nanti jaga jubah konvo tu jangan bagi rosak nanti sia sia je nak kena bayar beratus ratus.


pinjaman pun nak kena bayar jugak nanti =_=''

No comments:

Post a Comment