Advertisement

Thursday, 10 November 2011

Exam Midsem Minggu Depan!

Assalamualaikum

cuti midsem bakal habis tak sampai beberapa hari je lagi. aku panggil cuti midsem sebab minggu depan ada exam midsem!!warggghhh..apa pun tak masuk lagi nih. situasi normal seorang pelajar bila dekat nak exam baru nak sibuk sibuk study bagai nak rak. ish ish ish. study bagai nak rak satu hal, online 24jam lagi satu hal. ternyata walaupun aku balik awal ke kolej, tetap tak study betul betul. baik lah duduk rumah dapat makan free 24jam..hehe. bezanya kalau duduk kolej ni aku dapat online sesuka hati (itulah yang tak bagusnya aku ni,kan =_=').

maka, hari ni nak berjage malam nak study bebetul. moga moga ia bukan konon konon je. please MJ sile buang notebook kau jauh jauh dari depan mata. haishh..=_="

disini aku nak mengaku satu benda je, satu je yang boleh buat aku tak tidur malam (selain dari online) iaitu study akaun. tutorial akaun mesti aku sanggup tak tidur malam nak dapatkan jawapannya. cuba kalau letak tutorial maths ke tutorial mikro ke, haaa memang aku tidur terus lah. haha. buat akaun tak macam buat maths dengan mikro sebab akaun itu indah!haha. encik selamat yang kata gitu. masa dip dulu, akaun itu seni. sekarang dah jadi AKAUN ITU SENI DAN INDAH.

maka, macam nampak sangat aku lagi suka akaun kan tapi saje sibuk sibuk peningkan kepala nak pilih majoring IB lah finance lah. tahun 2 nanti kenalah tukar ke perakaunan macam ni. maknanya, 4 tahun lah aku belajar dekat kampus ku yang indah ini. ada sape sape nak temankan aku tak??

nota kecik:
*konon mule mule nak ambil major finance,tetibe finance ade maths terus reject. lepas tu letak IB dlm senarai majoring, sekali ade finance pulak! terus kene reject. maka tinggallah akaun je..=_=' tetap konpius nak amek ape tahun 2 nanti.

No comments:

Post a Comment