Advertisement

Wednesday, 1 August 2012

Debaran Berakhir

alhamdulillah syukur sangat dengan result yang dapat. sememangnya dalam hati nak dapat result yg lagi baik daripada sem lepas. sekurang-kurangnya ada la jugak peningkatan walaupun tak banyak. syukur sekali lagi huruf huruf yang dapat pun cantikcantik jugak lah.

jujurnya tak sangka dapat result macam ni walaupun agak lari sedikit. tahniah jugak dekat member member aku yang dapat pointer bagus daripada aku (jeles ngan korang!) dan yang tak berapa bagus tu jangan kecewa okey. semuanya ada hikmah kenapa kita tak dapat apa yang diharapkan.

harapnya kita semua lebih berusaha, lagi lagi nak hadap tahun dua yang mencabar ni. tahun dua yang dah mula dengan course majoring masing-masing. dalam hati cuak jugak kot. dengan aku yang tak decide nak pilih major ape lagi nih. result dah kuar kena lah hantar borang majoring.

dalam masa yang sama aku jadi ragu ragu sama ada nak try lagi sekali apply akaun atau tak. kononnya masa tak dapat dulu dah nekad taknak apply kali kedua dah. tiba tiba result pulak okey. tapi harapan famili nak aku cepat ada kerja. kalau amek akaun tempoh study akan jdk 4 tahun dan lagi lama lah nak cari kerja. kalau tetap dengan business konpem dua tahun je lagi.

sekarang ni perasaan dah berbelah bahagi. perkara yang buat aku lagi nak ke tak amek akaun ialah aku takot tak dapat bawak akaun tu. huh macam mana nanti. aduhh, suka akaun tapi takot! pelik sungguh kan. makin lama fikir makin risau je aku rasa.

nota kecik:
*besok midterm!ehhh..kire hari nilah..boleh pulak tak berdebar kan. haha


1 comment: