Advertisement

Saturday, 24 November 2012

hari sabtu yang tenang

Assalamualaikum...

alhamdulillah habis sudah midterm exam. lama betul nak tunggu exam habis mana taknya timing exam untuk setiap subjek bukannya sama. nasib baik midterm aku tiga subjek je. hehehe. jeles member-member tengok aku dah habis exam. sebabnya mereka ada exam hari ahad besok haha. takpe mereka semua tu otak bijak bijak mesti boleh jawab.

walaupun midterm dah habis nak tunggu result tu buat satu penantian yang mencabar jugak tu. risau berdebar semua ada. ayat normal untuk sedapkan hati - alahh baru midterm kot. cehh~ tinggal sebulan je lagi sebelum final exam bulan januari nanti. dalam sebulan tu jugak lah esaimen menanti untuk disiapkan. kalau siapkan lepas tu hantar takpe lagi. lepas hantar kena present pulak. haishhh~ normal lah tu kan. hehe.

mengikut jadual pembelajaran aku sepatutnya penuh aktiviti aku untuk satu hari. tapi selalu tersasar daripada plan. lama-lama tak berkesudahan lah esaimen gue yang menimbun tu. haha. okey nanti kejap lagi ni aku buat. yeah! *dengan penuh keazaman*

tukang taip,
.themj

#dlm draft berhabuk cerita pulau perhentian tak tertaip =_=

No comments:

Post a Comment