Advertisement

Wednesday, 20 February 2013

Hari Ketiga Kelas

assalamualaikum blog ku! heh...

terasa beban degree sebagai budak finance bila dah masuk tahun dua. fuhhh memang kena ingat balik subjek asas finance. subjek lain takpe lah nak terlupa sikit sikit ke banyak banyak ke. tapi kalau subjek ni kau lupa terus memang gila namanya.

hari ni je bila dengar pasal esaimen dah rasa luluh jantungg hati limpa perut semua. itu baru dengar belum buat lagi. esaimen yang kelas pun tak masuk lagi ni pun mencabar juga. baca je pun dah rasa kecut perut. tapi Insya Allah takde rasa menyesal hendaknya pilih major finance. bagus belajar finance ni kita tahu bank menipu ke tak. haha. (cehhhh...)

#malam ni forever alone~

No comments:

Post a Comment