Advertisement

Friday, 15 March 2013

Kisah minggu ke 4 : keputusan drastik!

setelah mengharungi penyakit malas yang berganda ganda beratnya tiba tiba aku mengambil langkah kanan dengan drop satu subjek major. langkah kanan ye sebab itulah yang paling baik orang kata.

inilah yang orang kata taknak hadapi masalah. bukan taknak hadapi tapi itu je aku rasa jalan terbaik untuk menghilangkan beban yang dah tak larat nak pikul ni. tapi aku drop di saat saat akhir budak budak ni nak present esoknya. sorry korang!

aku drop. rasa beban terus hilang. nikmat gila rasa.

malam tu tolong norien siapkan esaimen subjek yang aku dah drop ni. ehh macam aku kena present pulakkan aku reti je nak buat segala bagai. tapi tolong buat dengan kena buat untuk present lain perasaannya. tolong buat tak payah risau nak kena present nak kena prepare backup data ke apa ke. tapi kena buat sebab nak present tu yang berdebor orang kata.

tiba je norien pun nak drop. laahhh budak ni. bertambah kesian kot dekat member lain. aku kurang-kurang drop awal la jugak lepas tu dah bagi tau dorang awal awal. si norien ni boleh kata nak drop lepas dah siapkan bahagian dia. katanya kurang kurang dia dah tolong la member tu bahagian dia.

haru betul semester kali ni. lagi kau nak dekat grad lagi banyak masalah kau buat kan. ye ini peringatan untuk aku. apa apa pun mungkin ini jalan terbaik untuk aku.

#aku nak grad dengan kepujian kot. huhu.
##akhirnya norien tak dapat habiskan study dua tahun setengah.

2 comments:

  1. Salam MJ

    Kak Shai ni. Akak nak tanya, nama penuh awak Hamizah tu ke? Kalau ya, akak ada sign buku awak awal Mac lepas as soon as buku siap cetak, dan Abang Long (ejen akak) dah siap masukkan dalam sampul POSLAJU. Nanti akak tanya dia semula kot2 dia tertinggal.

    ReplyDelete
  2. akak dah check kat poslaju. katanya dah sampai 5 mac lepas n ditandatangani someone bernama siti rokiah.
    ni no tracking: EM364622235MY. kalau tak dapat gak, email akak kat nurulsyahida(gmail). takut2 kalau tersilap alamat. :)

    ReplyDelete