Advertisement

Friday, 13 September 2013

Cabaran kertas ilmiah

Assalamualaikum..

Diam tak diam dah nak habis belajar pun. Lepas ni kerja lepas tu kawen. Eh. Haha.

Semester akhir ni kena hadap kertas ilmiah ler. Kata senior. Heh dah tahun tiga rupenyee ye. Sambil tu kena cari tempat praktikal pulak. Mohon ler diri ni reti drive cepat. Huhu.

Tesis lah senang nak sebut, kertas ilmiah panjang sangat. Huh. Haa otak ni gatal sangat pergi pikir tajuk yang power sangat, kan dah kena cari segala maklumat yang power jugak.

Bukan power apa, tajuk ada kaitan dengan ekonomi kot! Huhu. Haa itu lah cabarannya. Suka tak suka kena lah hadap segala rumus ekonomi tu. Kenapalah finance ada kaitan dengan ekonomi. Kenapalah kau gatal sangat buat tajuk tu. Haa redha jelah.

Subjek dah tinggal sikit ni harapannya dapatlah bahagikan masa buat esaimen dengan penuh dedikasi..haa gituuhh. Nak beli diari baru buat jadual belajar. Yeahh!!

Nota kaki : jangan jadual cantik dah tiba tang nak buat tu yang tak cantik nanti..eheh.