Advertisement

Saturday, 30 November 2013

Tesis tak terhantar!

Assalamualaikum...

Hairan juga aku kenapa boleh makin lama makin tak terusik blog macam comel aku ni. Nak kata masa takde, banyak je masa kot. Ahhaaa...internet yang selalu takde kan. Takkan la dah datang fakulti semata-mata nak hadap blog je memang taklah. Mengharap dapat pasang wifi dekat rumah senang sikit hidup aku.

Kisahnya setelah dua bulan lebih tak hadap blog kejap timbul kejap tenggelam ni cerita pasal tesis aku yang super hebat tu tak siap lagi. Lumrah bertesis mestilah lambat nak siap, kan. hehe. Cuma yang menjadi beza antara aku dengan student lain yang buat tesis adalah dari segi masa. Bukan masa merancang aku yang hebat, tapi masa merancang penyelia aku yang hebat. Sepatutnya hari ni (jumaat) dah kena hantar draft full report tapi perangaiiiii tak hantar pun. ye bukan aku sorangg je tapi dengan member yang sama penyelia dengan aku pun.

Tarikh yang penyelia aku buat memang cun dah tapi kitorang yang tak cun pergi langgar dateline hantar. Patut kena hantar hari ni, tapi hantar minggu depan. Haaa bijakkkk! Lepas tu rabu depan ada presentation! Aku rasa penyelia kitorang je yang nak buat presentation lepas tu hantar kemain cepat. Sebelum study week hujung bulan 12 dah kena hantar.

Makanya aku sangat berharap dapat siap sebelum isnin depan dan sempat prepare untuk presentation. Kalau dapat hantar report akhir yang 100% siap sebelum cuti study week..fuhhh lega seribu kali lega. tak payah pening pening fikir masa study week nanti.

Nota kaki: tak dapat tempat praktikal lagi rasa nak nanges dateline hantar borang pon sebelum cuti study week huuuwaaaaaaa!!!!

1 comment: